سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ساعت مردانه اسپرت

اگر جزء افرادی هستید که به دنبال خرید ساعت اسپرت مردانه هستید سایت خرید ساعت اسپرت مردانه در فروشگاه ما بهترین گزینه است ما جدید ترین ساعت اسپرت مردانه را با قیمتی مناسب برای شما عرضه نموده ایم

خرید ساعت مردانه اسپرت

خرید ساعت مردانه لمسی با قیمت ویژه برای خرید اینترنتی و پستی ساعت های لمسی آکوا می توانید روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و فرم درخواست کالا را پرنمایید . خرید ساعت مچی لمسی آکوا نسل جدید ساعت های ال ای دی با طراحی فوق العادع زیبا وشیک که فقط با لمس کردن صفحه کار می کند و هیچ دکمه ای ندارد . ساعت تاچ اسکرین آکوا را به جرات می توان از متفاوت ترین ساعت ها در قالب طراحی و کارگرد دانست و جز اولین ساعت های لمسی در دنیا می باشد . تصاویری از ساعت تاچ اسکرین را می توانید در زیر مشاهده نمایید و از همین فروشگاه خریداری کنید ساعت مچی تاچ اسکرین آکوا با بقیه ساعت مچی های ال ای دی دار فرق می کند هنگامی که صفحه ساعت را لمس کنید دقیقه های ساعت با LED های آبی کوچک به صورت ثابت نمایش داده خواهد شد و LED آبی بزرگتر که به صورت چشمک زن نمایش داده خواهد شد ساعت را نشان خواهد داد. بر خلاف برخی ساعت های موجود خواندن این ساعت بسیار آسان بوده و در کمتر از یک ثانیه شما قادر به خواندن آن می باشید.به عنوان مثال در عکس زیر ساعت 10:27 دقیقه را نشان می دهد. تصویر زیر گویای این توضیح می باشد. فروش اینترنتی ساعت مردانه لمسی با قیمت ویژه به همراه جعبه ساعت !!!

 خرید ساعت مردانه اسپرت

اطلاعاتی در مورد ساعت مردانه لمسی :

  • اطلاعات کلی: ساعت مردانه تاچ اسکرین آکوا 
  • رنگ بدنه : نقره ای و مشکی
  • مشخصات بدنه: استیل
  • مشخصات دستبند : دارای دستبند شبه چرمی
  • توضیحات بیشتر: ساعت مردانه لمسی یا همان تاچ اسکرین با قیمت بسیار عالی  برای خرید اینترنتی و مشاهده تمامی ساعت های مردانه لمسی روی مشاهده جزئیات کلیک کنید.

 

 

خرید ساعت مردانه اسپرت

ساعت مردانه لمسی

ساعت مردانه لمسی

 

خرید ساعت مردانه لمسی با جعبه

فقط کافیست صفحه ساعت را لمسی کنید

این ساعت هیچ دکمه ای ندارد

 

ساعت مردانه لمسی آکوا

 

فروش اینترنتی ساعت مردانه آکوا

 

برای تنظیم ساعت هم هیچ دکمه ای ندارد

فقط باید با انگشت آن را لمس کنید

 

خرید ساعت مردانه لمسی

اضافه به سبد خرید

قیمت: 37,000 تومان